2011. december 4., vasárnap

Decemberi +14 fok margójára...





...nem új, nem egyedi, de sosem unom meg sem fűzni, sem hordani:) ...



... a pezsgőre melékeztet, ezt meg kell ünnepelni:)) ...

És még egy kicsit maradok a barlangosdinál a,  alábbiakban  a  Vargyas-szorosról és az Orbán Balázs  (Almási) barlangról mesélnek a fotók!
Átkerekeztünk a Hargita gerincén...
... illetve itt-ott taszigáltuk, a nagy sár miatt...
...majd kissé elcsigázva és éhesen száguldás a Vargyas szoros bejárata fele, a meleg vacsora reményében...
...csapatunk és vacsoránk...

... szállás friss, illatos szénában...
Tatárkápolna a szoros fölött
Mesés októberi szinek tündérhonban:)
A barlang bejárata..
... "babák"...
... A csend birodalma...
...egy cseppnyi kő...
...nem beleestem, fölfele másztam...
... a hátsó kijárat (elég szűkös)...
...útban hazafele, ismét csak át a Hargitán, de most Szentegyháza fele, eső, hó, szél, hideg és két mackó.

6 megjegyzés:

Orsi írta...

Szépségesek ezek az Indiák! A túrás fotók is klasszak! Édesek a denevér-bébik:-)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörűek az ékszereid,és nagyon jók a kirándulásos fotóid!Cukik a kis denevérek!!Csodaszép helyen jártatok!

kkati írta...

Nagyon szépek a láncok, amiket készítettél. Különösen tetszik a másodiknak a nyaklánc megoldása, és nagyon jó ötlet a fülbevalója is. A túráidat szájtátva bámulom mindig. Csodálom, hogy milyen bevállalós vagy.

Unknown írta...

Gyonyoru helyeken jartatok!
Csodasak ezek a medalok!

Tolgyesi Gyoparka írta...

Nekem kulonosen a pezsgo szinu india tetszik...meg a tunderhoni csodalatos hegyormok!!! Nagyon szep helyeken jartok!

Csíki mama írta...

Nos Zsófi, nem is kell megunni az indiát, egyszerűen szépek.
Az Almási barlangba én is voltam, de ott a mélybe nem jártam :))